Viime vuonna huippuarvostelut saanut #Kohtaamisia17 järjestetään ensi viikolla Helsingin Scandic Parkissa! Tapahtuma pureutuu asiakaskokemukseen monesta näkökulmasta ja sopii kaikille asiakaspalvelun parissa työskenteleville ja siitä kiinnostuneille.
Päivän odotetuimpia puheenvuoroja on varmasti Varustelekan perustaja Valtteri Lindholm, joka tunnetaan räväkkänä persoonana. Vuoden nuori yrittäjä palkinnolla palkittu Lindholm on tehnyt armeijan ylijäämäkamasta kasvavan sekä globalisoituvan bisneksen, joka tänä päivänä on yksi Suomen tunnetuimmista verkkobrändeistä. Asiakaspalvelu ja markkinointi tehdään omalla tavalla – sissitaktiikalla. Varustelekan lähtökohtana on, että introvertin suomalaisen ei tulisi tarvita kohdata asiakaspalvelijaa missään muodossa, ja saada silti huippupalvelua vaativiinkiin tilanteisiin.
Oletko mieluummin oikeassa vai viisas? Elina Koivumäki on lakimies Lexperienceltä, jossa yhdistyy juridiikan, asiakaskokemuksen, markkinoinnin ja viestinnän osaaminen. Hän tarjoilee tapahtumassa suunnistusoppaaan asiakaskokemuksen ja juridiikan ristiaallokkoon. Kuinka toimia, jos asiakaskokemus ja juridiikka vievät toimintaasi eri suuntiin? Elinalta kuulet vastauksen!
Asiakaskokemus on pitkälti kiinni henkilökunnan sitouttamisesta, ja myös siitä #Kohtaamisia17 tapahtumassa keskustellaan. Tehokaksikko Tuula Sillanpää ja Petri Tervevuori Fonectalta kertovat puheenvuorossaan, kuinka 020202:ssa on Pojopörssi henkilöstön kannustejärjestelmän avulla yhdistetty houkuttava asiakaskokemus koukuttavan työntekijäkokemukseen. Puheenvuorossa havainnollistetaan, kuinka kannustejärjestelmän avulla on onnistuttu vipuamaan laadukas ja tehokas asiakaskokemus mm. b to- b asiakkaille. Pojopörssi on v. 2016 palkittu henkilöstön pelillinen kannustejärjestelmä, joka on kehitetty yhdessä oman henkilön kanssa.
Talent Vectian Jarmo Kortelahti ja Miikka Andersson puolestaan pohtivat, vastaako käytännön asiakaskokemus strategiaa? Miksi jatkuva parantaminen ei ole arkipäivää organisaatioissa? Mitä Lean-asiakaskokemus tarkoittaa käytännössä? Voit lukea heidän ajatuksiaan tarkemmin myös blogista What did we learn today?
Paikan päällä ovat myös Mestarit! Keväällä 2017 julkaistava ”Viiden Tähden Asiakaskokemus” -kirjan kirjoittajat Sani Leino, Janne Gylling sekä Perttu Ahvenainen luotaavat miksi, miten ja millä tuotetaan asiakkaille ainutlaatuisia asiakaskokemuksia, joilla herätetään asiakkaiden kiinnostus ja voitetaan luottamus.
Tapahtuman kansainvälinen vahvistus tulee UiPathilta, jonka missiona on hävittää tylsät tarpeettomat tehtävät ja antaa ohjelmistorobottien tehdä ne niin kutsut mälsät duunit. Tobias Rataj kertoo englanninkielisessä puheenvuorossaan, mikä on RPA, miksi se on sinulle relevantti asia juuri nyt, mitä voit siitä hyötyä ja miten saat nämä hyödyt käyttöösi.
Ennen illan cocktail-tilaisuutta kurkistetaan vielä asiakaskokemuksen tulevaisuuteen. Tarkoittaako tulevaisuuden asiakaspalvelu yhdistelmää teko- ja tunneälystä? Digitalisaatiosta puhuu nyt kaikki. Millaista palvelua asiakas digiaikana haluaa? Entä millä avuilla ihminen pysyy työn syrjässä kiiinni, kun tekoäly ja robotit tulevat? Mistä löytyy maailman täydellisin o-kirjain ja miten aitajuoksija Lotta Harala tähän kaikkeen liittyy? Tätä soppaa isolla lusikalla hämmentää ja selventää Provadin primus motor Tomi Korpaeus.
Tapahtuman päättää keynote-puheenvuoro digitalisti Ville Tolvaselta, joka muistuttaa että digitalisaation aikana asiakasta ei tule jättää yksin. Markkinoinnin voi automatisoida ja asiakaspalvelun hukata automaatteihin. Asiakas jätetään yksin huonosti suunniteltuihin verkkokauppoihin ja automaattien armoille. Miten asiakaskokemus ja sen johtaminen muuttuvat digitalisaation myötä? Tule kuulemaan, miten murros käännetään liiketoiminnan strategiseksi menestystekijäksi!
Kaikki tämä ja paljon muuta 16.5.2017 Helsingin Scandic Parkissa. Vielä ehdit mukaan! Katso seminaaripaketit ja tule paikan päälle vaikka parin kollegan kanssa: #Kohtaamisia17
Tapahtuman järjestää Asiakaspalvelukokemus.fi yhteistyössä Wakaru Eventsin kanssa. Tapaa tapahtumakumppanit paikan päällä: